Translate This Site

Bu Blogda İçerik Ara

Wikipedia

Arama sonuçları

 
Hoşgeldin!
Çok kısa sürede dolu dolu geliyoruz! Değişime hazır olun.!
DUYURU

Endüstri Mühendisliği İş Alanları Nerelerdir?

28 Haziran 2013 Cuma

Endüstri mühendisliğinin iş alanı oldukça geniştir. Mühendislik dalları arasında en çok iş alanına sahip bölümdür Endüstri mühendisliği. "Ne iş olsa yaparım" tabiri Endüstri mühendisi tarafından söylense yalan olmaz ama söylememesi kişinin bekası için iyidir. İşverenler her işi yaparım diyeni değil "Ben bu işi iyi yaparım" diyeni tercih ediyormuş. Hocalarımız öyle söylüyor. Peki Endüstri mühendislerinin iş alanları nelerdir biraz bahsedeyim.



Endüstri mühendislerinin iş imkanları ile ilgili aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz. Birçok Endüstri mühendisliği okuyan arkadaşım ve bende dahil olmak üzere üniversite bitince ne iş yapacaksın sorusuna cevap vermekte zorlanıyoruz. Bu video ile fikir edinebiliriz.


  • Bankacılık Sektörü: Endüstri mühendisleri bankacılık sektöründe yoğun olarak görev almaktadırlar. Müfettiş, banka müdürü, genel müdür, KOBİ danışmanı ve satış pazarlama gibi departmanlarda görev alırlar.
  • Yazılım sektörü: Lisans süresi boyunca aldığı yazılım ve programlama dersleri sayesinde Endüstri mühendisleri yazılım sektöründe çalışabilmektedirler. Yazılım sektöründe kodlarla uğraşan değil de bunların analizini yapan kişiler olurlar genelde. Yazılım analisti, iş analisti, yazılım testçisi...gibi bölümlerde görev alırlar.
  • Otomotiv Sektörü: Otomotiv sektörünün temel yapı taşlarından olan Üretim Planlama ve Kontrol, Satınalma, Tedarik, Kalite, Lojistik...gibi bölümlerde hep Endüstri mühendisleri bulunur.
  • Danışmanlık: Bu sektörde Endüstri mühendisleri İş Analisti gibi bölümlerde çokça çalışmaktadırlar.
  • Kamu Sektörü: Dışarıdan bakınca Endüstri mühendisi kamuda pek çalışamaz gibi görünse de kamuda yoğun olarak görev alırlar. Çeşitli bakanlıklar, belediyeler, TÜİK, DDK...gibi kamu sektöründe Endüstri mühendisleri yer almaktadır. Söylenenlere göre kamuya Endüstri mühendisi olarak girmek çok zormuş.
  • Hızlı Tüketim Malları: Ülker, Eti, Coca-Cola, Danone...gibi yiyecek içecek yani hazır gıda üzerine çalışan firmalarda Endüstri mühendislerinin en fazla çalıştıkları alanlardandır. Başta Kalite, Üretim Planlama...gibi alanlarda olmak üzere birçok bölümde çalışabilirler, yöneticilik yapabilirler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben Ekvatorlu Helena Julio, bu konuda Le_Meridian Funding Investors hakkında iyi konuşmak istiyorum. Le_Meridian Funding Investors, şehrimdeki tüm bankaların bana 500.000,00 USD tutarında kredi verme talebim reddettiğinde bana maddi destek veriyor, ben Ekvator'daki bankalarımdan borç almak için elimden geleni yaptım ama hepsi geri çevirdiler çünkü kredim düşüktü ama Tanrı lütfuyla Le_Meridian'ı tanımaya başladım, bu yüzden kredi başvurusunda bulunmaya karar verdim. İnşallah bana 500.000,00 USD'lik kredi verdiler. Ekvator'daki bankalarımın beni geri çevirdiği kredi talebi, onlarla iş yapmak gerçekten harikaydı ve işim iyi gidiyor. İşte bunlardan kredi başvurusu yapmak istiyorsanız Le_Meridian Funding Yatırım E-posta / WhatsApp İrtibatı: E-posta: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp İletişim: + 1-989-394-3740.

Yorum Gönder

Follow me on Google+